نگاشته شده توسط: Dr. OZ | مه 15, 2011

تکنيک های ارتقاء مخاطب بی تفاوت به مخاطب فعال

دکتر حسن خجسته چند سال پیش در کارگاهی نکات زیر را که عمدتا در چهارچوب جنگ روانی و رسانه ای تعریف  (و البته در صدا و سیمای جمهوری اسلامی برای موضوعات حساس استفاده می شوند) برشمرد:

  • تکرار دروغ
  • طرح نظريات به جای واقعيت
  • اخبار تحريف شده
  • تصاوير جهت دار غيرواقعی
  • مستندنمايی
  • ژورناليسم محتاطانه
  • اتهام قساوت
  • بزرگنمايی خطرات
  • دو قطبی کردن
  • فراتبليغات

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s

دسته‌ها

%d وب‌نوشت‌نویس این را دوست دارند: