نگاشته شده توسط: Dr. OZ | فوریه 28, 2007

Who cares?

اگر بچه های بلوچ نمی توانند به مدرسه بروند، اگر بچه های میرجاوه و زاهدان به جای درس خواندن به قاچاق بنزین مشغولند، اگر کودکانی در خیابانهای تهران گدایی و آشعال جمع می کنند، اگر بچه های بم و لرستان از سرما بلرزند، اگر طفلان معصوم حاشیه نشین سر گرسنه بر زمین می گذارند، اگر بچه های مهاجر بشاگردی آب آشامیدنی ندارد، اگر دختران سیستانی و خراسانی را پدرانشان برای پول به قاچاقچیان جنسی می فروشند، اگر … به من چه ربطی دارد. من پول دارم و دوست دارم هر چور دلم خواست خرجش کنم! اصلا می خواهم آنرا در چاه بریزم و آتش بزنم، اصلا برخی آن ها باید تن فروشی کنند برای عیش و نوش ما ! حقشان است چون پول ندارند! مگر نه؟
کاش فیلم رقص فقر سعید ابوطالب و فقر و فحشای مسعود دهنمکی از صدا و سیما پخش می شدند
ما به کجا می رویم؟؟؟

جایی در همین تهران
(از رضا خوش نویس )
با تعجب می‌پرسم که آیا کسی هست که ۱۸ میلیون تومان بابت یک پالتو بپردازد: «بله اگر نبود که ما این‌ها را نمی‌آوردیم. ما این‌جا کت و شلوار با مارک میلیونری داریم که زمانی شاه ایران فقط از این مارک لباس می‌پوشید اما حالا ما برای چند تا از مشتری‌هایمان از این کت و شلوار و پالتوها سفارش می‌دهیم تا برایمان بفرستند.»
…………


Responses

  1. Nemidoonam chi bayad goft, vali midoonam chikar bayad kard!


پاسخی بگذارید

دسته‌ها

